reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Hoffstädter - Hoschek

Jana Hoffstädter - Hoschek

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

janička (to jej vymyslela uschi).niekedy má pocit, že je z inej planéty. Zoznam autorových rubrík:  o svetefutbalknižkymňamkymôj svetfilmycestou po Európenezaradené

reklama

futbal

Za každú žltú 50 000

Jana Hoffstädter - Hoschek

Za každú žltú 50 000

Hrajú nič moc a nakoniec to ešte všetko zvalia na rozhodcu, pomyslela som si v začiatku zápasu. Vinníka predsa treba nájsť čím skôr, no nie? Lenže akonáhle ten rozhodca odpískal žltú kartu už neviem komu, tesne pred šestnástkou, hoci náš sa Španiela ani len nedotkol, začala som sa hnevať aj ja, a napadlo mi, že to asi nebude len tak, s tým nadávaním na rozhodcu.

  • 13. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 976x
  • 7
Ženský pohľad na futbal

Jana Hoffstädter - Hoschek

Ženský pohľad na futbal

Mala som možnosť dostať sa vo svojich nedávno oslávených 25 rokoch na svoj prvý futbalový zápas. Nemôžem povedať, že ma ako zástupcu ženského pohlavia futbal vôbec nebaví. Nie je to síce môj najobľúbenejší šport, ale dobrý zápas si pozriem rada. Dobré zápasy ale väčšinou, ako mi asi dáte za pravdu, bežia v televízii. Naša liga zatiaľ za až tak veľa nestojí. Napriek tomu samozrejme aj víťazi našej ligy nastupujú v medzinárodných súťažiach ako sú napríklad Pohár UEFA alebo Liga majstrov. A niekedy sa na to dá pozerať. Na zápas Celticu s Artmediou v Bratislave dokonca s radosťou. Ja som sa ocitla na štadióne MŠK Žilina kde sa hral odvetný zápas poháru UEFA, Žilina hrala proti azerbajdžanskému tímu FK Baku. Horšie ako neznesiteľné teplo a smrad pod strechou tribúny boli ale fanúšikovia futbalistov Žiliny. Nestačila som sa diviť kam som sa to dostala.

  • 4. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 007x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu