reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Hoffstädter - Hoschek

Jana Hoffstädter - Hoschek

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

janička (to jej vymyslela uschi).niekedy má pocit, že je z inej planéty. Zoznam autorových rubrík:  o svetefutbalknižkymňamkymôj svetfilmycestou po Európenezaradené

reklama

môj svet

Ráno

Jana Hoffstädter - Hoschek

Ráno

Leto končí. Rána sú už chladné. Mesto sa ale zobúdza ako každý iný deň. Hviezdoslav stále sedí na bobku a píše perom. Ozajstným perom. Lekárka tvrdí, že už možem mať aj druhé dieťa. Vraj osprostieť stačí raz za život. To prvé doma asistuje otcovi pri raňajkách, kým ja sa prechádzam ranným oparom rannej Bratislavy. Obchody otvárajú prevádzky, kaviarne vyťahujú stoly. S úsmevom na tvári, bezkofeinové latte v ruke. Je horké, melta s mliekom chutí ináč. Zachvíľu doma výmena stráží. Krásny deň pred nami.

  • 26. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 244x
  • 1
Blbá nálada

Jana Hoffstädter - Hoschek

Blbá nálada

Programovo sa nastaviť na dobrú náladu je nadľudský výkon. Zvlášť v prípade, keď vaše dieťa nie a nie prísť na tento svet. Začnete sa zamýšľať nad tým, že to určite máte na svedomí. Po prvé, príliš veľa jete a kto by chcel prísť o taký luxus. Po druhé, príliš veľa nadávate na túto vládu, kto by s ňou teda chcel mať tú česť. Po tretie, sami nie vždy dodržujete termíny, tak čo vlastne chcete.

  • 11. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 085x
  • 1
Chyba bude na trase

Jana Hoffstädter - Hoschek

Chyba bude na trase

Vystupujúc dnes pred domom z trolejbusu ma zozadu zasiahla horúca polievka. Mladá pankáčka v slamenom klobúku so sýto-červenými ústami ako z ruského filmu. Rádoby Lolita si v trolejbuse pochutnávala na čínskej instantnej polievke v umelohmotnom vandlíku a zaiste si pripadla nedbalo elegantná a strašne cool. Ja naozaj neviem ako, ale zrazu som mala ruku po lakeť v tom vandli a po chrbte mi stekala horúca instantná zmes. Dnes, celý deň mierne apatická, som sa ani nestihla rozčúliť. Len som sa začudovane dívala z okna ako Lolite polievka na zastávke ďalej náramne chutí, hoci sa v nej vykúpala moja celá, nemôžem povedať, že čistá ruka. Nuž, inú polievku nemala.

  • 12. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 985x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu