reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Hoffstädter - Hoschek

Jana Hoffstädter - Hoschek

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

janička (to jej vymyslela uschi).niekedy má pocit, že je z inej planéty. Zoznam autorových rubrík:  o svetefutbalknižkymňamkymôj svetfilmycestou po Európenezaradené

reklama

cestou po Európe

Americké deti, bublinková minerálka a ja (III.časť)

Jana Hoffstädter - Hoschek

Americké deti, bublinková minerálka a ja (III.časť)

Skôr ako som sa stretla s talianskym šoférom Luigim, mala som šťastie na iného, na jeho presný opak. Spočiatku sa mi zdalo, že ma našiel anjel strážny a konečne vyšlo slnko. V Londýne totiž vládlo čisto londýnske počasie. Lenže nie je všetko zlato čo sa blyští, bárs by bolo zo Spojených Emirátov. Ach jo, tak sme teda v Paríži. V mojom milovanom Paríži. Ale nemuseli sme byť.

  • 8. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 067x
  • 3
Americké deti, bublinková minerálka a ja (II. časť)

Jana Hoffstädter - Hoschek

Americké deti, bublinková minerálka a ja (II. časť)

Toho krásneho 15 ročného černocha som na anglickom "kontinente" jednoducho nemohla nechať. Do Francúzska ho musím dostať. Lenže mi to prekazilo všetky plány. Noo, plány.... to vám je taká improvizácia, že sa len ťažko dá plánovať. Áno, program je fixný, ale nikdy neviete čo sa prihodí. Najprv musíte zohnať šoféra a autobus. Zistíte, bleskurýchle, že "coach" neznamená len tréner, ale taktiež autobus. Zavolať do coach parku a zohnať z asi deväťdesiatich autobusov ten váš. Je tam na letisku taký minitelefónik, ktorý ale fakt funguje a tak zahlásite meno šoféra a on by sa mal za chvíľu zjaviť na rampe. Tak som sa rozbehla po mojich štyridsať detí a šup ho na rampu. Na rampe stáli štyri autobusy. Takže nakoniec si šofér našiel nás, lebo on predsa len vedel, že hľadá americké deti.

  • 16. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 184x
  • 9
Americké deti, bublinková minerálka a ja

Jana Hoffstädter - Hoschek

Americké deti, bublinková minerálka a ja

Prileteli do Londýna bolo ich štyridsať plus štyria učitelia, takzvaní shepherds. Mali medzi pätnástym a osemnástym rokom života a boli z Ameriky. Teda z USA. Za tri týždne ich zase priletelo štyridsať a s nimi štyria shepherds, tento krát do Atén, tiež boli z USA, ale mali medzi dvanástym a štrnástym rokom života, takzvaní juniors. Moja úloha (v pozícii nazývanej delegation manager) bola, previesť všetkých tých Američanov bez úhony naprieč Európou, z londýnskeho letiska na aténske a potom z aténskeho na londýnske. To všetko pomocou autobusu, metra, rýchlovlaku popod La Manche, autobusu, spacieho vlaku, lode, gondoly, lode, autobusu, lode (obrovskej) a zase autobusu a potom v opačnom poradí. Plus po vlastných nohách veľa, veľa kilometrov. Štyridsať tínedžerov a ich tlsté učiteľky tri týždne zo severu na juh a štyridsať detí a ich napodiv nie tlsté učiteľky tri týždne z juhu na sever. Namáhavá zábava nadovšetko.

  • 22. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 589x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu